پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229008
انهدام يک جنگنده ائتلاف سعودي در شمال يمن
تاریخ انتشار : 1396/10/18 09:17:54
نمایش : 1302
منابع يمني از انهدام يک جنگنده وابسته به ائتلاف سعودي در صعده توسط پدافند هوايي ارتش يمن و انصارالله خبر دادند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پدافند هوايي ارتش يمن و انصارالله امروز (يکشنبه) يک فروند جنگنده وابسته به ائتلاف سعودي را در آسمان صعده واقع در شمال يمن منهدم کرده است.

منابع خبري يمن به نقل از منابع نظامي گزارش دادند که اين جنگنده هنگام پرواز بر فراز آسمان استان صعده واقع در شمال يمن هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

گزارش بيشتري درباره جزئيات اين خبر منتشر شده است، اما با توجه به تصاوير منتشر شده توسط مرکز اطلاع رساني ارتش يمن و انصارالله «الاعلام الحربي»، به نظر مي‎رسد که اين جنگنده با موشک زمين به هوا منهدم شده است.

پايگاه اطلاع رساني نظامي «الاعلام الحربي» وابسته به ارتش يمن و انصارالله اخيرا در گزارشي درباره تلفات نظامي و تجهيزاتي ائتلاف سعودي طي سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که در سال گذشته ميلادي، ۲۹ فروند هواپيما، بالگرد و پهپاد نظامي شامل دو جنگنده اف۱۶ و اف۱۵ و يک فروند جنگنده تايفون و دو آپاچي و يک فروند (بالگرد) بلک هوک، يک فروند پهپاد «ام.کيو.۹. ريپر» (MQ-9 Reaper) و همچنين ۱۹ فروند پهپاد ديگر متعلق به اعضاي ائتلاف سعودي ساقط شده يا سقوط کرده است.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html